Stotter je ineens? Misschien komt het door je ADHD-medicatie – Logopedie Rozeman – Westervoort

Logopedie Rozeman

Header afbeelding

Logopedie Rozeman

Bent u op zoek naar een logopedist? Dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik sta voor kwalitatieve en persoonlijke logopedie en daarbij werk ik met effectieve behandelmethodes.

Adresgegevens

Kulturhus De Nieuwhof
Rivierweg 1
6932 KA Westervoort

T 06 2454 7322
E tanja@logopedierozeman.nl

Whats App: 06 2454 7322

Openingstijden

Dinsdag: 9:00 - 12:30
Woensdag: 9:00 - 17:00
Donderdag: 9:00 - 12:30
Vrijdag: 9:00 - 17:00

Stotter je ineens? Misschien komt het door je ADHD-medicatie

Heb je ADHD en gebruik je daar medicatie voor? En merk je dat je in één keer bent gaan stotteren? Dan kan dat weleens aan je medicijnen liggen. In de rubriek ‘Bijwerking’ lees je alles over een bijwerking van medicijnen. Deze keer: stotteren.


Lees het hele artikel op: gezondheidsnet.nl
Publicatiedatum: 24-02-2022


Terug naar overzicht